I wanna stay this way forever

Ny dag och ny match med A-laget. Det var verkligen dags att vinna idag. Och det gjorde vi. Gött som fan. De andra matcherna vi har spelat har varit sådär, var har inte presterat så bra som vi kan. men idag, mot Kungälv gjorde vi det verkligen!! Vi var grymma helt enkelt. :) Vi var verkligen värda de 2 poängen.

Igår var det myskväll hos Sofia! Vi kollade på film. och sedan charader! Det var ganska kul ;D Även om jag suger på det.. hahaha.



Var också uppe på sjukhuset igår för att hälsa på pappa på hans födelsedag. Det var jättekul att se pappa såpass pigg som han var. Han satt nästan uppe i 2 timmar och fikade med oss andra :) Jättekul verkligen, det verkar kanske som att det börjar gå lite mer framåt nu! =) <33

Fick också min försenade present av farmor o Staffan igår =)
400 kr + mitt efterlängtade smycketräd!

Kommentarer
Postat av: emma

ååååååhhhh guud vilket fint smyckesträäd! Loove it.

Postat av: Johanna

Okej, jag sög mest, men, men. Kul att höra att om din pappa iaf :)

2007-10-16 @ 19:41:43
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Phillipmolly

I like this site. Keep it up!

2010-04-07 @ 10:04:21
URL: http://phillipmolly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback