helt onödigt..

image406Idag var det så att jag skulle ha Judendom uppsats, var läraren där? NEJ, hon var sjuk, på ett sätt var det ju skönt.. jag har en vecka till på mig att plugga.. men samtidigt kan det vara skönt att ha gjort det.. Men jaja, får stå ut med det en vecka till... Sedan satt jag o Lina ganska länge för att vänta på lektionen.. men sedan orkade vi inte vännta längre så vi stack hem. Skönt. Vi får väl se om jag blir något när jag blir stor. *fniss*

I morgon är det äckeldagen nr 1. Jag gillar inte tisdagar. 2 timmar eng c på eftermiddagen suger, inte så att jag gillar engelska, jag gillar verkligen det.. därför jag valde kursen liksom, men 2 timmar.. det är SEGT! Men i alla fall, sedan hämtar mamma mig och jag ska köpa nya handbollsskor =) Behövs, de gamla ramlar väl snart ihop.

Det kommer bli en rolig vecka denna veckan, tror jag.. :P På fredag är det fika med söta Benjamin, på lördag kommer mina fruar hem till mig <3 Och då blir det sjunga singstar som gäller ;) Sedan på lördag blir det macth!! Vi får hoppas att jag får vara med på båda =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback