hårdträning

Japp, nu har jag varvat ner efter träningen, ätit, kollat grey's, fixat med bloggen (är dock inte färdig)..  Något jag undrar är det där med meridith (?) i Grey's.. Hon kan ju fan inte dööö!! Då dör ju hela serien, inte för att jag följer den slaviskt, men jag kollar ibland när mamma gör det.. Aja, jag undrar jag...

Första träningen med nya skor med, de var sköna som fan. Men det skiter väl  ni i egentligen.. JAJA. Imorgon är det i alla fall sovmorgon!!! GUUD VA HÄÄÄRLIGT :D


image409
På lördag är det vi 4 och mat, singstar o allt det där ;D
Saknar er som aaaah! Jag vet inte vad!!


Jag har hört att om man vill hålla sin blogg levande ska man blogga minst 6 ggr per dag.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback