Onsdag..

Och det är lika med en lektion som vanligt... =) Jag o Lina var de enda i företaget som var i skolan idag. Vi filade på våran hemsida. Kommer nog bli bra! ; )

Sedan var det skolfoto, för mig.. eftersom att jag missade när de andra tog. blir nog mindre bra, men who cares. Träffade sedan Katrin i stan för lite ärenden liksom, vi fikade.. Jag hjälpte henne med att hitta inne på hemköp med mera.. haha, she's new in town ;)

I morgon är det deg på gymmet o sedan div 2 match =) Ska bli askul, för det går så bra för oss nu! We like it =)


Ha det göttans.
Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

tycker du? fast där var jag ju inte ens nere i spagat:)

Postat av: Katrin

>Schyyyy det behöver inte folk veta haha

2007-11-15 @ 15:10:54
URL: http://Avenueb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback