sexig

image336
Adam Levine.
Jag tycker att han är. Hm, jaa. SEXIG. Han är snygg, på något konstigt sätt. Inte så att man svimmar av precis, men han ser så manlig ut. Skulle inte sagt nej till honom ;)

Inte nog med det. Maroon 5 släpper snart sitt nya album. Längtar. Inte så att jag är ett jätte fan, men jag gillar deras musik! Väldigt faktiskt. Deras singel som är ute nu nynnar jag på stup i kvarten..  "and it really makes me wonder.."



Ännu en gång.. Jag fattar inte, verkligen inte. Sista gången NU, verkligen sista!! Euh..





Kommentarer
Postat av: Karin

jag håller bara med:)

Postat av: Johanna

Ja vet, han är smal o rockig, inte alls min stil, but damn he's fine! Han e sjukt snygg i She will be loved-videon med rakat hår, men han e sjukt snygg på den bilden me! Skulle inte tacka nej där heller..

2007-05-19 @ 13:14:49
URL: http://johannaandersson.blogg.se
Postat av: Bilalmia

Lots of great info, keep up the good work!

2008-11-05 @ 14:59:40
URL: http://bilalmia.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback