Matte :D

image319Är inte roligt. Nej. Idag hade vi nationella prov i matte B. Döda mig. Nä, men jag har seriöst ingen aning hur det gick, man brukar ju ha en en liten aning. Men jag vet inte.  Antingen gick det skitdåligt eller skitbra. Så känner jag. Det lutar snarare åt skitdåligt. Varför kan inte jag vara en utav de där matte snillerna liksom? vad får jag? jo, inte vara bra i något. Utan sisådär i allt. Det är ruggigt störande. jaja, whatever. That's life.

Jag har precis INGEN energi kvar åt skolan alls nu känns det som. Eller nej, jag har inte energi till något. Jag vill bara ha sommarlov NU! Jag orkar inte ens träna.. Det störande är att vi har försäsongs träning nu när lärarna lägger prov & inlämning bomber över oss. Suck. Och idag när jag kom hem ifrån stan gick jag o skulle vila, endast i en halvtimme, men det blev tim 1½. xP
Du ska ni få höra. Jag, Lina & Emma stack till stan för vi var aaaaaaaaaaaaaaas hungriga efter provet. Vad blev det inte? Jo, ett Frölunda mål! :D Vi åt på donken och det var för jäävla gott. Men det är så jääävla gott när man inte äter där ofta =)

Jag ska skolka från träningen idag. Fy på mig.

She's all alone again
Wiping the tears from her eyes
Some days he feels like dying
She gets so sick of crying

Kommentarer
Postat av: Lina

haha va skyllde du på idag då?:P

Postat av: Asbjornemine

Very interesting site --- quite informative

2009-03-12 @ 13:07:25
URL: http://asbjornemine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback