Mat & sedan MATTE

Nu har jag gjort färdigt min slutuppgift i information och layout. Allt som allt blev det 13 sidor. jahapp, en mindre uppgift på listan att göra. Nu snart ska jag få i mig lite mat och sedan skall jag plugga matte. Vi har nationella prov i Matte B i morgon. Skrämmer mig lite. Det är stora prov. 4 timmars prov!  "/

Sitter här och funderar på vad jag skall ha på mig i morgon.
Måste vara något bekvämt, eftersom att jag ska sitta i 4 timmar
o bara skriva. Blir nog någon klänning & kanske halsbandet jag köpt av Izza =)
Om jag hittar någon kedja att ha till då.. Skiit sött var det! :D


Vilken tröja/klänning ska jag ha? :P

Tröja med döskallar? Vanlig svart klänning? eller med blommor på? Zebra??

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vanlig svart klänning med jordgubbshalsbandet!
Enkelt med en detalj, alltid snyggt :)
Jättefint halsband, verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback