Livräddning!

Idag var det livräddning i valhalla med Ted! haha. Han är så jääkla rolig va. Men livräddningen hade jag inte sett fram emot alls. Men det var inte lika farligt som jag hade trott. Men inte för att jag hade roligt precis men.. Jag genomförde det i alla fall ^^

Nu har jag ätit och är proppmätt! mmm, skitgo mat ;) snitzel! =D Like it a lot! Men snart bär det av mot träningen och idag ska vi springa INNAN. Och sedan har vi pilates. (stavas det så?) I alla fall. Jag kommer inte klara av det, för jag har världens jävla träningsvärk. Men hur ska jag egentligen kunna ha det när vi kör så himla lätt styrketräning. haha !

See u later folks.

Kommentarer
Postat av: Bella

Iiih va glad jag blir att du tycker det :D tack! .. Jag fixar dem i Photoshop :)

Postat av: Ravnalise

Great Site thanks

2008-10-17 @ 10:27:31
URL: http://ravnalise.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback