Frånvaro

Igår sa Emma till mig att handeln var valfri idag. YEES tänkte jag & ringde till Lina och sa att vi börja 12,30. Så jag sov alltså lääänge idag! Gött som satan. MEN, när vi kom till skolan sa Linda att dom tog närvaro på lektionen, men whaaat? Aja, en lektion hit eller dit.. Jag fick en skön sovmorgon i alla fall xD

Det börjar närma sig avslutingen, det är faktiskt bara en måndag kvar. Och vi har mkt att göra. 2 hemtentor, eng NP, matte NP, Natur slutuppgift, Näthandel slutuppgift, Idrott & Hälsa-tal + livräddning. Känns sådär. Men det kommer NOG gå bra.. =/ :P

Kollar på MTV nu och det kommer ut en film snart som verkar superrolig! Den heter Blades of glory. Kanske man skall kolla på ^^

Träningarna börjar idag med, fast vi slapp springningen idag som tur är :D haha.
Byebye folks.

Kommentarer
Postat av: emma

svampis säger hej ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback