Förjävlig dag.

Kan ju inte säga att dagen vart jäätte rolig! Nädu, först hade vi hör&läs förståelse i Eng B nationella. Vet inte hur det gick, som vanligt. Men jag är tvungen att ha ett VG om jag ska få det där jävla VG:t i betyg. Just nu har jag den största prestationsångesten som går att ha! :'( Orkar inte mer alltså! Snart är skiten över. Tack o lov.

Inte nog med det. Vi hade VÄRLDENS jobbigaste träning idag. Jag i princip dog. Ärligt talat! Hopp, hopp, spring, spring. Kill me. Jag är helt mör i benen. Vi gör massa ben för tillfället. Fuck. Nu sitter jag och dricker kaffe, kanske inte det bästa med tanke på att jag skall sova om en timme typ. Livräddning i morgon. Döda mig igen!

Nä, nu är det desperata hemmafruar.
Heejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

va bra att du har färg på din blogg rubrik :P

2007-05-16 @ 14:19:05
Postat av: Sara

Ne ja vet, men det var bara för att jag fixade en grej ^^

Postat av: Tageadine

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2010-04-19 @ 09:14:57
URL: http://tageadine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback