Förbannade katter!

Igår var jag, Johanna, Mikaela, Olivia, Jannie & Issa hemma hos Sofia och åt middag :) Gott var det ;) Så alltså inget festande här inte. Men å andra sidan kan det vara skönt ibland med. Vi såg på vänner hela natten kändes det som! :D hehe, fööör roliga är dom =) Och sedan somnade jag med kliande ögon & heel täppt i näsan. Pga Sofias söta katter. Jag gillar inte katter. Eller jo egentligen gör jag det, men jag gillar inte att jag inte tål dom. ^^


Johanna sa visst att Catwoman blev utsedd till årets sämsta film när den kom ut, kan jag inte förså. Jag tyckte den var bra! :) Aja, jag skiter i alla kritiker. Hatar dom.

Hoppas alla hade en fin Valborg igår och att alla mår bra idag ;) hehe. Hörde att det var väldigt stökigt här i Göteborg igår.. & att det var rätt många som blev tagna av polisen .. ^^ Kul för dom. Fattar inte sånt.

Snart ska jag och the family till Amazing Thai ! :)

Saaara <3

Kommentarer
Postat av: emma

Va fiin du var i håret på kortena sara! =D

Postat av: Sofia

Har inte sett catwomen faktiskt ;D
(L)

2007-05-01 @ 23:49:28
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Gustavklara

Hello! Very interesting and professional site.

2010-04-28 @ 14:11:23
URL: http://gustavklara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback