The best damn thing

Det är namnet på Avril's nya skiva! Det kanske kan bli något, med tanke på att hennes första singel, Girlfriend är bra :) I Like It! Hon är tuff.

Nu mera är onsdagar goa dagar! :) Vi har inte Natur på onsdagar längre så därför kan vi flytta fram Historian så att vi kan sluta tidigare! =) Häärligt. Det var ju Handel idag med. Fick tillbaka mitt CV/Personliga brev där jag fick VG/MVG på. :) Ett litet tack till Linda som hjälpte mig med ;) Och sedan hade vi lite betygsnack hon sa att jag låg på VG+ i båda kurserna så jag blev väldigt glad för det! Man kanske kan hoppas på ett MVG i någon kurs. Jag får kämpa på i alla fall... För övrigt går det jättebra för mig och Linda i vårt projektarbete! xD

Just nu härjar det massa utmaningar i alla bloggar. Jag har också blivit utmanad av Emma, får se om jag antar den ;) Den är lite knivig! nee, nu skall jag öva på mitt manus.. (ska spela upp Shakespear i morgon, omg) 

-♥-
 

Kommentarer
Postat av: emma

oh avril. i gonna load down some =D

Postat av: Theodormagnhild

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2010-05-12 @ 14:43:32
URL: http://theodormagnhild.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback