Shakespear pjäs.

Jaojao.. nu sitter vi i skolan. Vi har precis spelat upp våran pjäs. "Vålnaden" Det gick nog bra, förutom att jag glömde av att säga en replik. haha. jag bara gick där ifrån och blev vålnaden igen.. :P haha. jaja, men det ska nog gå bra. hehe. Det var inte så hemskt som jag hade tänkt mig. Jag var skit nervös innan, men det gick bra sedan :) Förutom att jag är skitvarm just nu o typ dööör. hehe. Vi fick se: Carro, Abbe, Jannike & Alex som alkisar och pimps ^^ hehe.. Sedan fick vi också se på Bush & usama bin ladin som skulle förklara sin kärlek till varandra! Gah! :D

Snart skall vi ha matte, Emma var ju Ted (matteläraren) i pjäsen, det skall bli kul.. he he he..
See Ya.


Kommentarer
Postat av: Maria

vad kul med teater!

Postat av: Amirmoa

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-09-12 @ 12:05:46
URL: http://amirmoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback