Segaste dagen + gymträning = Måndag

Jahapp, då var det dags att träna bort all jävla träningsvärk. Jag vet inte om det hjälper, jag menar.. "Det bästa sättet att få bort träningsvärk är att träna" Men idag så körde jag och Lina en ordentlig gymträning! :O Joda, ni läste rätt. Körde mycket mage idag, vilket som kan behövas. Jag skall också bli så duktig som Lina! =D Jag har faktiskt fått för mig nu också att jag inte har lika mycket träningsvärk längre. hehe.

Nu har jag precis pluggat lite Historia.. ska göra lite mer efter jag ätit. Sedan skall jag också måla mina naglar.. i RÖTT hade jag tänkt. Sedan ikväll blir det lite läsande i min engelska bok med! Urgh.. :P
Nu när bloggen har blivit lite uppdaterad o fräschare så vill jag inte ens försöka mig på att ladda upp en bild, för de senaste har det inte funkat, hela internet har blivit fucked up. Whatever.

Nu mera skall jag leva ett mer sundare liv som Lina. haha
Jag ska:
Göra 50 situps varje kväll.
Äta mycket frukt.
Bara äta grovt bröd & massa knäckebröd. (ni har väl hört talas om Wasa metoden?) haha
INGET GODIS. (jag funderar på att jag ska tillåta choklad, jag vet inte. Ett liv utan choklad är svårt)

Kommentarer
Postat av: Lina

Mörk chocklad går bra:) fast inte hela tiden, men någon gång ibland:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback