Paartaj

Igår var det fest :) Har inte festat på ett bra tag så nu passade det väldans bra! :D Jag, Johanna & Mikaela skulle hem till Sofia först att fixa iordning oss. Och såklart så ringer Mikaela när jag står på min hållplats att de inte hinner med spårvagnen, de var alltså fortfarande hemma. Jahaja, okej då. Så såg jag 7:an komma mot de hållet dom går på. (det är bara en hållplats från mig) Så jag hoppade på den för att möta upp som på deras hållplats. Så går jag på, ensam på hela vagnen. Sätter mig. Så ser jag en systempåse på sätet bredvid mig. Så jag kikade i lite i den, där låg 3 oöppnade starköl & 2 st 7% cider. Vafan liksom, jag hade INGET med mig. Så jag tar påsen. hahaha. Stoppade i den i väskan fort som satan. Och går av på nästa hållplats. När jag berättade det för Johanna & Mikaela tyckte Johanna att jag var knäpp. Men vafan, hade inte ni gjort detsamma i min situation? :D haha. Sedan åkte vi till Sofia, Andera kom också. Sedan skulle vi gå till vagnen för att sedan ta bussen från stan som gick ut till Backa torp.
Vi var sena och ficks springa till vagnen som nästan åkte ifrån oss. Men Issa hann inte, för hon kom med en annan vagn, så vi fick hoppa av på nästa hållplats och vänta in henne ändå. Men som tur är så hann vi med bussen från stan ändå!

Festen började lite segt, ingen ville dansa, eftersom det inte var så bra musik. (han hade discjockey) Men sedan skärpte han sig lite och det blev liiite liv i festen i alla fall. Dansade som fan. Och jag lovar er, jag brukar aldrig dansa! Men jag håller med Johanna, det kunde vart lite mer roligare människor. Men vi hade kul ändå! :D

Här kommer lite Paart bilder ;D (Väntar fortfarande på mikaelas bilder)


Kommentarer
Postat av: emma

jag vill oxå hitta gratis sprit! fina bilder på dej sara! =)

Postat av: Sofia och Johanna

yeah, vi får göra om det snart igen! :D

2007-03-18 @ 17:51:20
URL: http://sofiakalatzis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback