Oskön dag

image246Njae, det var liksom nästan ingen mening att gå till skolan idag. Fast jag var ju där ändå, men det var liksom Svenska och sedan Engelska. Och dom som inte gör muntliga nationella nu sitter och gör massa tråkiga övningar liksom.. Men men. Efteråt åkte jag, Linda & Lina in till stan. Slängde av Emma vid Brunnsparken. Hon skulle träffa någon. Hennes syster sa hon, men jag tror det var Freddan ^^ haha. Sedan stack vi andra till Apple Store för att jag skulle försöka få ett nytt fodral till min iPod, eftersom att mitt har töjt sig så mycket. Och såklart så försöker de alltid komma på ngt fiffigt för att man INTE ska kunna få en ny vara. Men hej, jag går handel, jag kan mina reklamations regler! ;P Men tillslut fick jag ett, inte helt nytt. Men bättre än det förra i alla fall! Sedan blev det lite mer shopping på H&M. :)

Det är bara träningen i morgon kvar, sedan är det lov! Och på måndag åker vi! <33


A Little Less Sixteen Candles, A Little More "Touch Me" ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Det var visst min syrra jag skulle träffa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback