Köpenhamn, here we come!

Yeahh! I morgon åker vi! Det ska bli så jääkla kul. Har längtat på att detta ska komma så himla länge nu. Det har verkligen gått fort :) I morgon vid denna tiden står vi och köar ;) Emma och jag har gjort upp ett schema. Vi kommer dit, letar upp hotellet, tar oss ut på stan och köper godsaker ;) Och "förfest" & "efterfest" dricka. Sedan käkar vi med, kanske blir det på pizzerian vi var på förra gången? "Do you have garlic souce?" "Ehhh what?" "GARLIC, YOU KNOW VITLÖK!" hahaha, värt att minnas. Sedan blir det tillbaka o fixar iordning oss, drar till konserten <3 efter det hoppas vi på att hitta något skönt ställe att festa till det lite på! x) Wooohoo!


Idag i skolan.. jag trodde jag skulle dö. Vi hade matte prov. Eh ööh.  I alla fall, jag Emma & Lina satt vid förstret. Och man ser över till ett annat klassrum som är tvärs över. Där var några löjliga killar som vi satt och asgarva åt! När vi kollar ut står han och visar arslet åt oss. Då menar jag verkligen arslet. Inga byxor över nej! Fy vad vi började asgarva. Sedan skriver snubben sitt mobil nummer på stora lappar som han ville att vi skulle ta, Lina & Emma tog det! :D haha, det ringer vi i morgon! :D Shet asså.

Nu vill jag bara sova så att det blir onsdag NU! :D:D ah Emma! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Man är alltid sjuk på fel tillfälle :S Man skulle vart med.

Postat av: Maria

Ni har inte lust att ta med mig? (A)

2007-03-20 @ 20:14:22
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: emma

ååh ! =D

2007-03-20 @ 21:16:05
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback