Distriktmästerskapen

Jahaja, då var det dags med handboll igen. Nu i helgen spelas DM. Såklart, som vanligt får vi en hemsk lottning med Kärra (bäst i Sverige), Bjurslätt (leder Junior elit & har vunnit SM), Önnered, Mölndal & Ale.
Vi har spelat hyffsat alla matcher utom den första mot Önnered, då vi var totalt as dåliga! Så dt skall vi inte prata om! Men mot Kärra gick det ändå ganska bra, de blev darriga ett tag och de ledde bara med 3 mål ett tag, men sedan börja vi slarva, men en helt klart godkänd match. Mölndal mötte vi idag och vann! :) Ale möter vi i morgon och om vi inte vinner då hoppar jag från ett berg.

Sitter här o gnäller över min OTROLIGA träningsvärk. Jag kan knappt sätta mig på en stol utan att börja grina, alltså har jag fruktansvärt onte i röv och lår. Även i armar. Men, det bästa är att träna bort det.. Ah, jag som nästan inte kan värma upp! haha  :'D
Nu har jag och mamma vart och handlat.. det blev undershorts, sport top, skidhandskar, berlock armband och strumpor. Samt en spray som tar bort svett lukt! haha! :D

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Phillipzahra

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback