Depp dagen

If You fight love, you're always a looser.

Men det är ALLTID så. Söndagar har alltid var och kommer alltid att vara den dagen där man alltid är deprimerad. För att helgen är slut, för att det är skola nästa dag & en jävla massa dagar till fredagen. Så äre.
Söndagar är den dagen det alltid är matcher också. Men det är ju kul! Idag var det 2 matcher för mig. Både med Farmen & A-laget. Det kändes bra idag, jag fick revanch från förra matchen som jag var så missnöjd med.. Idag spelade jag mycket på 9 meter och magnus var jätte nöjd med det. Jag gjorde till och med mål där! ;) Sedan är mina straffar lite ostabila just nu. Men det kommer väl.. A-lags matchen gick bra med. Det var derby! Mot Banér. Fan va vi kämpa! Och det löna sig, vi vann. Gött som in i helvete var det! :D Och jag fick mer speltid denna gången med och jag är nöjd med det. Man ska ju inte begära för mycket när man inte ens är en odinarie spelare i truppen :) Patrik drog mig till sidan efter matchen och krama mig. "Det kommer Sara.. det kommer.. Du kommer få mycket mer speltid!"  hehe, det är ju iofs kul att höra.. :P

I morgon är det gymtester. Hata det. Jag kommer inte att förbättra mig i något. Fuck. ORKA. :'(

wow, SNYGGING! :D (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback