Underbart!

Nu är det verkligen sommar. Vart nere vid Bergsjön idag och kollat när Helena badat! :P Hehe, lite kallt för mig. Men jag funderar på att hoppa i ändå.. ;)

Har faktiskt fått lite färg! :) När jag och Johanna gick från Nylöse till Nymåne ^^ Var rött i början, men nu så! :D Ska sola hela dagarna! :P haha. Men i morgon är det matte prov, sedan är allt över. Härligt. Men på Tisdag ska det bli jättefint väder, så jag får väl dra med mig ngn till havet eller nått. Tänker inte sitta hemma o dö av värmeslag. Närru!

Nu ska jag göra lite matte ^^ hejdå

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jävla badkruka :P

Postat av: Tin*

hej gumman* flytta nog te gbg i september el augusti kanske få jobb där nu puss

2007-06-12 @ 23:33:19
URL: http://tinslifestyle.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback