Sommarlovet närmar sig..

Jahapp. Då var jag färdig med svenska hemtentan, äntligen. Så nu är det i princip inget kvar. Har bara en uppgift kvar jag ska göra för att få mvg i Idrott & Hälsa + matten då.. :)  Sedan är vi fria på fredag! xD Lediga tills då.

Nu har jag precis bråkat med mamma. Försökt förklara varför jag fick ig i tyskan. Men hon vägrar att lyssna. Det är så typiskt henne. Vafan ska hon bry sig för. Det är mina betyg, mitt liv. Jag har bättre betyg än vad hon någonsin har drömmt om. Dessutom så har jag presterat mycket bättre detta året än förra. & hon har själv sagt att det verkar gå bättre. Men woopps, så fort en grej blir fel brinner hon av. Det var ju hon som nästan tvingade på min tyska kursen. Vafan skulle jag läsa ngt som jag hatar för? För att hon inte kan ett enda jävla ord tyska? Jo, typ Ich heisse. Åh för i helvete vad arg jag är nu. Det värsta är att hon kommer sitta grinig i soffan hela jäävla kvällen. Jag kommer itne prata med henne. Nedu, inte ett JÄVLA ORD! 

skit.. hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

ja själv har man ju sommarlov nu och det är så hääärligt :D

Postat av: Sara

hm, ja. det kan jag tänka mig! :D

2007-06-04 @ 18:30:07
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag har det inte bättre med min farsa kan jag säga dig... Jag fick ig i matte b :P

2007-06-04 @ 18:44:29
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: emma

morsor alltså, de är knäppa ibland.

2007-06-04 @ 19:30:21
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback