Skolavslutning i regn..

Jahapp. Då vare dags för Helenas avslutning. Plattade både hennes o mitt hår, fixade lite smink osv.. Och såklart så börjar det regna!! Aja, det är ju de paraply är till för :) kan ju inte säga annat än att jag var stolt över min lillsyrra när hon stod på scen o spela should I stay or should i Go.. På gitarr med Jonte + att klassen sjöng med. De va jävla grymma asså! :) AVIS, vill också kunna spela elgitarr! xD

Efteråt stack jag, mamma o Helena till restaurang o åt =) Dumma pappa är o jobbar i Paris, ovanligt va?
I morgon blir det shopping! x'D  & Här är lite bilder..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha har du fått Helena att blåsa på rutan oxå :P ska dom till landet i heljen eller?

Postat av: Johanna

Hahahaha, fifan vilken sjuk bild på helena!

2007-06-17 @ 19:10:03
URL: http://johannaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback