Ett tags sedan..

image319Hejhej. Ett tags sedan nu, men igår när jag skulle blogga fucka sig hela sidan, typiskt. Vart en underbar vecka med mycket sol och bad! :D Häärligt. Men nu ska ju regnen och molnen hälsa på oss ett tag. Jaja, man skall inte klaga inte! Bättre än snö i alla fall ;)

Idag ska Helena ha avslutning = Jag missar träningen! Yeees, fast.. jag missar pilates, det är ju faktiskt kul.  Inte det vi gjorde igår, vilket var bara : SPRINGA. Jag var på det grinigaste humöret ever, och jag tror att våran tränare syftade på mig när han sa att vi skulle sluta gnälla. Men det bara är så att jag råkar hata att springa och jag har ingen bra kondition. FYfan. Jaja, får väl hålla ut de här 3 veckorna till partille cup...

Ja, som sagt. Idag ska Helena ha avslutning, hon skall vara konfransier.. hehe.. Så typiskt henne.. Men det är ju bra att hon är omtykt bland lärarna.. :P Jag skulle aldrig bli utsedd till det! hahaha.. Så nu ska jag fixa smink och hår på både mig och syrran. Så jag måste kila..

Ha en bra dag! Pusss

Kommentarer
Postat av: Gustavhege

Sehr schon, gut gemacht


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback