Egypten

Ah, snart ska vi till Egypten igen, som alltid dessa vackra sommrar ;) Hehe.. Ska bli gött att få åka dit lite =) Förhoppningsvis ska Lina med nästa vecka då Partille Cup skall spelas på Heden! Om jag inte ser er där blir jag lite besviken folks! ;) hehe..  Så ni kan ju förstå att Egypten är inte det Egypten ni tänker på. Nedu. Det är mitt sommarställe som kallas så. Fråga mig inte varför. Hehe..  Men nu har sommaren börjat på riktigt! Och det vet man därför att Allsång på skansen och Morden i Midsomer var igår! haha. Härligt.

Och sorry att jag inte har skrivit, men jag har inte orkat vara på datorn ngt.. Och det lär ju inte bli mer utav det eftersom vi snart skall flytta upp till landet.. Och där är det inte en dator så långt ögat kan nå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback