Why do all good things come to an end?

vikterWohoo. Idag började jag mitt nya liv. Eller.. Nej det gjorde jag inte. Men jag ska börja älska att gå upp ur sängen en måndag morgon och bara längta till gymet! Vi körde en timme jag och Lina.. Armar, Ben och Mage! Sedan åkte vi till  Uvasun för att bättra på färgen lite.. Jag måste ju försöka ha kvar lite av färgen efter resan. Det är deprimerande att se hur fort den har försvunnit!  Det var första gången jag nästan somnade när jag solade.. Shit vad jag var trött alltså! När jag kom hem funkade inte internet, så gissa vad jag gjorde? Jag spelade The Sims, har inte gjort det på flera år typ =P Men det är roligt ibland. haha.
Sedan hjälplte jag mamma att frosta av frysen, det var så mycket is i den.. Det var verkligen behövligt!

Snackade just med Caroline <3 det var längesedan! Vi kom in på den här löjliga stormen som vart.. VARFÖR JUST PÄR? Jag tycker det är så töntigt med massa namn på stormar och sådant..  Och det är tydligen Norde som kommer på de här namnen.. Hm..

Just nu bombaderas jag av telefonsamtal av en person. Please! låt mig vara lite grann du!


TJEJSNACK
Vecka 3
Vinter
· Vad är det bästa med vintern?
Snön. Om det är någon i och för sig!

· Vad är det sämsta med vintern?
Att det är så jääkla kallt!

· Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester?
Bästa vintersemester? Åka skidor i Österrike eller liknande..  Jag vet inte vad jag skulle välja gillar båda två!

· Sysslar du med någon vintersport?
Räknas handboll? haha

· Vad är ditt favorit vinterplagg?
´VANTAR! :D SÅ GOTT!


Sara

Kommentarer
Postat av: Bredevilde

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback