Tjejsnack.

En sida för alla bloggare att gå med i! I alla fall om du är tjej ;)

Vecka 2
Kroppen 
Vad tycker du om din kropp?
Typ inget, När jag är brun gillar jag mina ben.

• Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
Magen, nja, skulle väl göra idiot många situps..

• Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Sa jag inte det förut? Alltså igentligen är jag inte nöjd med ngt, allt kan bli bättre..

• Vad är du mest missnöjd med på din kropp?
Mina otroligt svaga armar & mage.

• Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
Oj, svårt. Men Tyra Banks hade inte suttit fel ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, du har väl inte svaga armar? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback