Super Sugen

På det ena och det andra. Men jag vill verkligen parta. inte sitta här hemma och ruttna. Har spenderat kvällen helt själv! Mamma var på konferans, Helena var med någon kompis.. Och pappa är i Rumänien för tillfället..  Så det blev pyttipanna med ägg till middag. Jag är bäst på laga mat ^__^ Och sedan satte jag mig o spelade lite playstation. Säg vad ni vill, Crash är faktiskt roligt! Sedan för att mysa till det lite i alla fall så blev det popcorn & sprite : ) 
Jag kan bara inte vänta tills jag fyller 18. Och det som stör mig sepe mycket är att det är över 1 år kvar! Jag vill inte sitta hemma själv medans alla går ut och har roligt. Alla fyller ju fan 18 iår. Johanna, Sofia, Mikaela, Emma, Linda.. Buuuhuu.  Dom får fixa in mig på krogen på något vänster istället ;) haha. Jag ska nog ragga upp en vakt eller något xD 

Nu har jag beställt lite kläder från H&M, jag vet.. lite sent. Men jag har inte orkat bläddra igenom den där katalogen, eller jo.. men har inte kommit till skott och orkat beställa. Men nu är det gjort i alla fall. Blev mycket fint!  

Kommentarer
Postat av: emma

haha stackare sara! det är bara att hålla ut =) Jag fixar in dej på krogen när jag e 18 jag loovar !! =D

Postat av: Sofia

Haha, stackars gumman!
Jag tror nog allt du kan flirta med vakten så att du kommer in, med dina förföriska ögon! ;)
Puss (L)

2007-01-21 @ 15:21:26
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Sara

haha, tack Emma!
Jaa. Det är enda sättet att komma in, Flörta med vakten! :D

2007-01-21 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback