Somebody told me..

106334-135Jag fick för mig att jag skulle vara lite olaglig och ladda ner en låt av The Killers. Mr. Brightside är ju bra, men sedan fick jag syn på Somebody Told Me. Den är ju så jävla bra! :D Åh. Men nu har jag slutat att ladda ner för andra. Sorry, men skaffa egna program. :P  haha.

Jag fick boksavligen nästan damp igår. Internet var så segt så man kunde inte komma in någonstans.. Det var tydligen så hos Lina med. Jag blir så arg på sådant, det är sånt som gör mig riktigt irreterad. haha. Småsaker, men aaah. Pratade precis med den damen. Jag ska träffa henne 14.42 för att sedan sola. Sedan får hon åka med o handla, sedan hem till mig. Jag har lovat henne att vi ska spela Crush. haha. Och sedan ska vi scanna in bilder på oss när vi var små och söta. Så det blir en extra dag för henne här. På fredag kommer ju Emma & Linda ♥ också. Då ska vi spela Buzz, det är så roligt! =D Fast jag kommer vinna, jag är grymm på det. Moahah.

Nu har det kommit en sån asskön uppdatering på mitt mobilprogram.. Så nu kan jag beskära låtarna som jag vill ha som ringrignal. Den blev time to dance med P!ATD. För MCR låtarna funka inte. BLÄ. =( Sedan skulle jag göra en till Emma, men då hängde sig hela programet, sånt händer när man skall hålla på att fixa med McFly Emma! hahah, ne skoja bara. Men det är tufft, jag slipper att betala ett öre på ringsignaler. Moahha. Lyxigt eller hur ;)

Nu har jag dammsugit mitt rum också! :D haha..
Emo är bullshit, Sara

Kommentarer
Postat av: emma

MCFLY =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback