MTV = LOVE

Japp, i alla fall ibland. I helgen har det i alla fall in åt helvete bra på MTV. Massa live konserter med mina älsklingaar <3  Först var det My Chemical Romance. Efter det var det en liten paus. & så kom en låt med Panic! wiie :) Sedan var det en konsert med Green Day och jag ville bara ta mig tillbaka till konserten. Blev helt deprimerad, mamma bara skrattade åt mig. Jag satt där i soffan o sjöng med till alla goingar ;)  After that kom The Killers som spelade på VEGA, det såg jag. Jag kände igen stället liksom! DÄR HAR JAG VARIT xD mihih. Och jag ska dit snart igen baby ;)

Today var det gym. Med Lina. Såklart ^__^ Efter det så åkte vi in till staden och åt på paprika. Såklart! haha. Lina köpte en snyggig tröj/klänning & ett par tights :) Finfint Lina, du börjar nästan bli lika cool som jag! haha, skoja :P Men snart skall vi nog röja järnet tjejor :D Hope so :) Läääängtar så ja dör. Men först är det SM i helgen. Åh vad det ska bli roligt ! =)  Inte för att jag tror så jätte mkt på steg 5, men vi ska fan göra vårt absolut bästa! :D Wiiie =)

Plugg nu & jag orkar inte. abslolut inte. hatar det. Jag ska nog måla naglarna först! :P

Kommentarer
Postat av: Lina

ååh ja orkar inte plugga heller:( vill bara sitta här och vid tv:n och decka:( puss älskar dig

2007-01-29 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback