Monday morning rain is falling..

Suck, i morse när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp ur sängen.. Inte för att jag någonsin vill det, men efter ett lov såhär så är det extra trögt. Vi hade gym-träning i morse.. Lektionerna börjar inte förän nästa vecka och det är skönt =) I morgon har jag också träning, samt på fredag, så övriga dagar ska jag sova till 12. Jag och Lina körde våran vanliga lilla gymrunda.. :P haha. Men det ska bli lite skönt att börja träna nu igen o få rätt på vardagen. Typ.. Det har ju kännts lite konstigt att inte träna något, från att ha tränat 7 ggr i veckan, men nu jävlar börjar det igen. 

106334-130Från det ena till det andra, här är min tatuering. I alla fall vill jag ha en sådan, det är fint tycker jag. En sådan liten i alla fall, inte när man kladdar ner hela sin kropp som man ska leva med resten av sitt liv, och vissa tycker ju det är "konst", nää det håller jag inte med om, men en sådan fräckis skulle jag inte sagt nej till. Inte till en piercing heller. En ring i läppen till vänster, skulle vart helrätt, men jag vet att jag har många vänner emot mig, haha. Mamma är ju en av dom och därför får jag inte. Men det hade bara vart en kul grej, för guds skull man kan ta bort den. Men ingen lyssnar på mig. JAG VILL HA. :P  



På fredag kommer tjejorna hem till mig <3 Vi ska ha myspys-kväll. Först Disco Bowling, sedan onyttig mat och sedan ännu mer onyttigt :D Det är så det ska vara. Vi ska frossa i härligheter innan skolan nu.  Det behöver vi. Och man kommer inte alls ha dåligt samvete sedan heller.. haha..  inte alls. 

Snart ska jag till Ikea med mamma och Helena. Vi ska kolla på nytt vadasrumsbord. Och nya köks stolar, vi behöver mkt nytt i huset, det känns så förfallet på ngt sätt. hehe, men lite uppfräschning. Sedan ska jag försöka övertala mamma att vi ska göra iordning köket. DET BEHÖVS. Jag hatar vårat kök. fult är det. Pappa vill ju, men mamma är tveksam, varför igentligen?  Det är endå pappa som betalar :P haha.
Och ett tack! till Mamma och Pappa som betalade mitt fritidskort! :) 

Fundering.
Vad har flugit i Emma? Varför  tycker hon att hon är ful och varför vill hon se ut som FULA Ashlee.  Emma, du är snyggast i världen och jag älskar dig. bara så att du vet. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, fin liten twist där på sunday morning ;) puss

Postat av: emma

Jag vill oxå ha en tatuering!
Ashlee är inte alls ful!

2007-01-08 @ 16:47:51
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Hidden Games

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-01-25 @ 09:23:54
URL: http://hidden-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback