Klippning!

nyklipptIdag var det slappe-dagen i skolan ni vet.. Slutade 11.10.. :) Efter det gjorde vi färdigt naturuppgiften, sedan stack jag & Lina och klippte oss på Frisör Center (Älskar det, så tack Mikaela) Jag blev riktigt nöjd med min klippning! :) Har hittat min favvo frisör.. Skrev upp namnet, för henne vill jag ha nästa gång med :D  Linas hår blev skitsnyggt det med! Fräscht o härligt.. :)

Jag kunde inte ha blivit mer irreterad? När vi kom till bamba var maten slut.. Igen! "maten ska bli mycket bättre nu" Jaha okej, det var de du sa? Bläh! När vi skulle gå o sätta oss så sitter det en snorig 1:a och tar kort när man gick förbi.. Ursäkta? Inget liv? En fjortis från Kärra, säger allt.. ÅH.  Sedan vänder hon sig om och bara tar kort & fnissar!!!! Nästa gång  jag ser henne skall jag ta fram min mobil. Ställa mig bredvid henne och posa och ta ett kort. ÅÅH jag blir CP på sånt! Snälla grow up!

Emma var inte i skolan idag. Hon svara inte när vi ringde inte på sms heller, man blev lite smått orolig ett tag? Wohho? Har freddan mördat dig? :Phehe. Hoppas bara på att du skolkade! .. haha.

Nu ska jag plugga Engelska! Jippiee xD Se Ya Later.

I wish I could bubble wrap my heart..

Kommentarer
Postat av: emma

I'm alive =D

Postat av: Pierre

hej hej du verkar ha haft en upptagen dag iallafall..
Omoget de där med hon tjejen ja hade också flippat över hehe..
Du verkar vara en bra tjej mogen de e bra. :)
Ja läste igenom alla hehe hade inget bättre för mig, roligt de med din morfar väst indien å grejer:D.. Värsta lyx. ha d bra sköt om dig puss

2007-01-25 @ 17:36:46
Postat av: Ibrahimandrine

Great site!!!

2009-03-10 @ 09:49:52
URL: http://ibrahimandrine.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback