JA, jag vann.. inte..

Japp, igår var det dags att träffa min älsklingar i plugget! Vi har ju faktiskt inte träffats på hela lovet.. Så det var väldigt skönt att träffa dom igen. Kan inte vara utan dom och allt skratt så länge! Vi stack o bowlade på Strike, Lina var grymm.. Jag var SÄMST! Fuck å dö. Jag som brukar vara hyffsad.. Men jag hade nog för stor press på mig.. :P haha. Linda vann i alla fall och sedan åkte vi till Utby's pizzeria för att käka. Det var ju ändå våran fetto dag som Lina döpte den till! :D haha. Första och sista gången. För jag har aldrig vart så mätt! Ah.. Sedan åkte vi hem till mig för att spela Buzz & Poker och äta godis, chips och cider. Hur orkade vi? Det gjorde vi inte, men vi åt ändå. haha. 

I morse var jag tvungen att ställa klockan, eftersom att Linda skulle upp för att tävla. Och Lina & Jag skulle förstås åka med o kolla! Inte, Emma, hon skulle träffa sitt **. hahah.. :P Men det blev en fin frukost. Men ägg o kaffe o allt var det heter.. haha :P Sedan åkte vi iväg.. Kollade på Linda. Sedan när Jag o Lina traskade hem fick jag ett underligt telefonsamtal. "VEM ÄR DETTA?" jag hade nämligen inte nummret.. Och ja, det var han.. Ett litet obehagligt och PINSAMT samtal.. he he he.. =/

Jag har vart trött hela kvällen och planerar verkligen på att gå och lägga mig i tid i kväll. Det är ju ändå match i morgon! Och i morgon ska det bli vändningen för min motiviation till träningen. Den är inte ett dugg bra just nu och så ska det inte vara.. Men det ska jag ändra på i morgon.

Kärlek till er alla, från den omotiverade Sara.

Kommentarer
Postat av: emma

Mitt vadå???!! ditt svin. vadå linda vann? hon kom ju sist!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback