It's just a matter of time..

106334-176Hej. Jag måste få säga en sak. Jag är trött på allt o inget jusst nu. Så är det faktiskt. Orkar inte med alla problem. Orkar inte med skolan. Orkar inte med något. Men tänk posetivt! Snart är det lov igen! 2 Veckor kvar. & förhoppningsvis går det bra i SM till helgen och veckan därpå är det fest =)  Man ska alltid leta efter de posetiva i de negativa sakerna. Fast ibland kan det vara jävligt svårt att hitta. Ge mig månaden Mars NU! Jag längtar. 21:e kommer bli en hööjdare. Då släpper man allt och bara har kuuuuuuul! :D Först konsert & sedan en helkväll med bara feeest x) Hoppas att det kommer gå bra med vandrarhemmet o det där. Verkade lite krångligt tydligen. Jao Jao.
SNart ska jag sminka mig, skall se på Frölunda <3 Det var längesedan! :)
 
Little Less Sixteen Candles, A Little More "Touch Me"



1:a året är smekmånaden. 2:a upptäcker man alla fel.
 3:e året kan man inte få nog av varandra.

Kommentarer
Postat av: Amundlilly

Congratulations on a job well done. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback