Don't go changing.

Dougie♥, Tom♥, Danny & Harry :D
<33
Hela gårdagskvällen satt jag och Emma och tittade på McFly videosar. haha. Det är helt hysteriskt roligt. Faktum är att dom är helt störda de där grabbarna! Jag hade gärna hängt med dom kan jag säga! :D Tom skulle vart min bästis xD NEJ, min pojkvän såklart. Hahah =D Eller Dougie? Jag kan inte bestämma mig. De är i alla fall underbara allihopa :D haha. Fast Emma sa att "Tom kanske är gay?" MEN NEJ, det är han inte alls! Hm.
Danny: "She's Mental, Mad-onna" 
Harry: "And here we have ms Britney Spears , the kinky bithch" (både jag o Dougie bröt ut i skratt)


Från lite oseriöst till lite mer allvar. Nej men idag var det bara handbollsträning, och jag drog ner till gymet, för jag har ju fått tillbaka benhinneinflamationen. Eh, jag hatar det. Men jag körde för jävla mycket armar idag, och lite mage oxå. Lår blev det med. Med det är skönt att det inte är någon träning i kväll i alla fall, bara match på söndag.
Nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag bara ha en skön fredag och lyssna på massa bra musik (MCFLY) och leta fram massa bilder som jag kan drömma mig in i. <33

Bästa låten nu: Sorry's Not Good Enough - McFly. (FETSASTE VIDEON)
http://www.youtube.com/watch?v=6usyRW0oJxs&mode=related&search=

Kommentarer
Postat av: emma

Underbara pojkar. =)

Postat av: emma

DANNY♥

2007-01-19 @ 16:35:35
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Sofia

You're totally in love, girl ;)
pussss!

2007-01-19 @ 17:34:22
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Sara

Yes, I think I am ;)

2007-01-19 @ 22:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback