Död?

<33Snart somnar jag. Vart en jobbig dag, upp tidigt i morse, började med 3 timmars handel, sedan matte på rasten, sedan en gööör tråkig histora lektion. Jag hatar skolan. Fast Ted är rolig. Så man asgarvar minst 1 gång på mattelektionerna. Det var jag, Abbe & Emma som satt o pluggade inför provet som vi råkade misslyckas med! :P Om jag får ig på detta med så säger jag som Emma.. Då är det kokta fläsket stekt!  haha, men jag hoppas att det ska gå vägen denna gång! & jag tror det med, på ngt sätt ^__^ 
Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte o solade, somnade nästan igen! så sköönt! Sedan åkte vi hem, jag stack till tandläkaren för att göra om mitt avtryck till tandskyddet! Drygt!
Sedan var det snabbt hem för att äta, sedan hämta upp Ines & åka till löp & sko kliniken för att köpa skorna, som vi på Aspero har 60% på! Skit bra skor! Asics såklart. :) Sedan var det träning (inga där så den var trååkig) så nu kom jag nyss hem och orkar inte ens hålla ögonen öppna, Jo, jag SKA gå och lägga mig. Ska bara dricka 5 lite vatten först för jag är SÅ törstig! xP

Älskosar, vi ses i morgon kl 8! - De där tjejorna är ngt alldelles speciellt! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

varför har du skrivit två likadana inlägg :p?

Postat av: emma

varför två lika dana? vad händer liksom :P

2007-02-01 @ 17:47:43
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Olafhelena

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-04-20 @ 15:07:51
URL: http://olafhelena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback