Det blåååååser..

106334-139Ja, det gör det verkligen. Vaknade i morse av all blåst.. Får la gå ut o kolla så att inte taket blåst av liksom.. Nä, men jag sov gott i natt i alla fall! Och ville verkligen inte gå upp i morse.. Men, det är ett måste eftersom att jag ska spela match med farmen idag.. Åh. Mamma ringde nyss. "Är du säker på att det är samling 13.15?" BLABLABLABLA. Jag blir sååååå trött ibland. ÅHHHH. Jag vill inte spela, jag vill inte träna, jag vill inte gå i skolan. Jag orkar inte mer. Jag är redan skoltrött, skolan har inte ens börjat liksom. Blä.
Nu ska jag dra mig i alla fall.
Sara



Uppdatering
Jaopp, spelat match o allt. Det var kul! Vi var jätte duktiga och vann! Och så sa Magnus att jag snart ska få en chans i A-Laget snart också. Det gör mig ännu gladare. För jag behöver något som jag kan träna för. Ta en plats i A-laget! :D

Folk! Kommentera gärna! Lite dåligt med det nu, då är et inte lika kul att skriva ;) haha. Jag lovar att jag ska bli bättre jag med!
Lina o Jag
Lina <3 Jag
Gillar dig mkt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad bra att ni vann! Syns imorgon :)

Postat av: Sofia

Haha, gud vad söta (L)

2007-01-16 @ 15:06:36
URL: http://sofiakalatzis.com
Postat av: Arntbettina

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-08-05 @ 11:40:25
URL: http://arntbettina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback