Creep

Trävligt, trävligt.. Jag & Lina kom till Kristinedal för att ha handbollsträning i morse..  Vi hoppades på att det skulle bli gym, eftersom att vi bara var 3 där igår. Och vi var 4 idag, så det blev gym! :D Jag, Lina & 106334-132Zandra körde faktiskt på ganska hårt idag. Det var ändå skönt. Sedan skulle vi på rundvandring på våran nya skola. Bamban är jättefin! =) Och stor, så att vi äntligen får plats alla! men klassrummen och det var också fina, inte så stora, men det räcker, vi är ju inte så många i klasserna.. När vi var påväg in i skolan, Lina: "Han liknar Loket" Jag: "MEN DET ÄR LOKET" :D Ja, asså han som va me i bingo-lotto förut. Vi såg en kändis! moahah! Och han jobbar faktiskt i samma byggnad som våran skola! haha :D Status, *host*  typ inte.. :P

Mamma hämtade mig efter skolan idag <3 Sedan åkte vi o handla o sådant.. Och jag var duktig att fixa disken idag. Då blir mamma glad :) Thihi.
Föresten, en bra låt jag gillar är Nelly Furtado's senaste.. All Good Things.. Like it. Gillar inte någon av hennes andra låtar.. Blä, men denna! BRA :D hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback