Vi sög, men who cares?

<3<3<3<3<3<3Ja.. Flick SM i Eskilstuna nu i helgen ska vi INTE prata om igentligen. Jag har aldrig skämts så mycket när jag spelat handboll förut. Vi sög så himla mycket! Så inget final steg för oss. Och det är bara att glömma denna helgen igentligen. Eller i alla fall handbolls mässigt. Men utöver det så har vi haft skit roligt! Som vanligt rättare sagt! :) Vi har sååå kul tillsammans! Älskar er <3 
Det var återigen Jag, Lina, Johanna & Strauss i samma rum. Så prefekt! =) De är helt sjuka i huvudet. 

Johanna: Men sätt på TV:n !!  Lina: Men vart är fucking kontrollen? Jag: Jag har den fan inte. Johanna: men FAN va ni svär! 
Jag tror att jag aldrig har skrattat så mkt i hela mitt liv, jag låg dubbelvikt o asgarva i en kvart. Eller aa.. Det var inte bara jag, alla gjorde det. Waoh. Love Love Love <3

Jag vill ha Sommarjobb iår.. :) Ge mig.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Lina

sara du har skrivit fel:P
Johanna:men sätt på tv:n
Strauss:vart är den jävla kontrollen?
Lina: den ligger la för fan hos er?
sara: jag har den fan inte
Johanna: jävlar va ni svär:D

haha ungefär så va det ^^,

2007-02-06 @ 17:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback