Stulit

Snodde denna från Emmas blogg xD

10 favoriter:
Färg:
Svart, Rosa & röd
Mat: Tacos och pasta
Band: P!atd, McFly & Fall Out Boy
Film: Vert into Dreamgirls right now.
Bok: Gillar inte böcker.
Sport: Handboll
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredagar!
Glassmak: Lakrits & vanilj..
Tid på dygnet: Ojj, haha vet inte.

9 för tillfället:
Humör:
Sådär, är sjuk så..
Smak: After eight
Kläder: Slappe byxor o en ful stickad tröja. 
Bakgrund: Tom Fletcher :)
Nagellack: Svart nymålat! 
Tid: 16,48
Omgivning: Säng, TV & fönster 
Irritationsobjekt: Lampan gick precis sönder

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Viktoria
Screen name: Eh va?
Husdjur: aldrig haft nått.
Piercing: Har bara hål i öronen.
Förälskelse: Kom inte ihåg typ.
Musik: Spice Girls & Westlife
Bil: men jag är 16, hej och hå.
Kyss: Oj, lite privata grejer, okej..

7 senaste:
Cigarett:
Hm, två veckor sedan typ :P
Mat: En mycket god pasta som mamma gjorde till mig :) 
Dryck: PowerKing
Biltur: I onsdags när det var A-lagsmatch! xD
Kyss: För längesedan!
Spelad låt: Thriller - Fall Out Boy (Övar inför konserten)
TV-program: Entertainment now

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej..
Brutit mot lagen: Ehm, jo.. :P
Blivit arresterad: Nepp ^^
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Jaa, jag var ju med i publiken i postkodsmiljonären! :D 
Kysst någon du inte känner:
Hm, njae.

5 nej tack:
Kläder:
Lack o läder
Mat: Lever & morotssoppa
Musik: Hårdrock, opera, tecno
Dryck: En äcklig fanta som min syster alltid ska ha.. vet inte vad den heter, men jag HATAR den.
Personlighetsdrag: Biiiiaaaatch!

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 Låg i soffan med feber & frossa. 
Du kan höra just nu: Fame < Infamy - Fall Out boy
Du inte kan leva utan: Vänner, sommar och kärlek.
Du gör när du har tråkigt: Spelar yatzy o skriver onödiga grejer i bloggen. haha :D

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Jag kan tyvärr inte nämna 3 st.. Har för många bra vänner..
Du tycker om: Mina älskade vänner.
Du inte gillar: Nämner inga namn, men jag vet att spec 1 person kan känna sig träffad!

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe ! <3
Vår eller höst: Vår :) GE MIG!
1 önskan: Gifta mig rikt. haha, nej.. Men bli lycklig!

Kommentarer
Postat av: emma

=D grymm

Postat av: Madsirmelin

I really enjoyed my visit. A great site

2009-04-07 @ 12:17:13
URL: http://madsirmelin.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback