Snart snart snart!

106334-190Håll ut Sara! Bara 2 dagar kvar till lovet börjar! Idag var droppen. Jag hade prov som jag inte hunnit plugga till.. Eftersom jag hade 2 prov förra veckan & SM i helgen. Så det blev totalt KATASTROF. Känns som jag ofta skriver så, men jag är aldrig nöjd hur bra jag än får..  men detta var riktigt dåligt. hahah. Skrev bara massa skit, o de 2 första frågorna kunde jag inte ens! Good Job, Sara. Så nu sitter jag här o lyssnar på sorgliga bubble Wrap & äter Gott & Blandat

Idag var det handel i skolan as well. Jag o Linda är färdiga med hemsidan och har bara 2 saker kvar på hela arbetet! :D Wow! (A)
När jag och Emma satt vid datorn (som inte funkar) satt vi o skrev hemliga meddelanden till varandra. Jo, det är lika barsligt o roligt som det låter, jag lovar! mitt hemliga meddelande skrev jag såhär: I love McFly. Emma: MEN JAG FATTAR INTE, vadå i loket mcfl ? Efter ett tag.. JAHAAA! ha ha ha... Sedan tog jag hur mkt sexiga bilder som helst på Emma o Lina.. & Lina smygfilma när Linda o Håkis blanda saliv. haha!

Snart ska jag äta, det är match idag! Och jag ska ta revansch från i helgas.. Lina är laddad sa hon med!  xD Hon ska göra många mål! Och vi skall krossa Warta & Vickan! MOHAHAH.

Idag lekte jag fotograf och Emma & Lina modeller! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

haha helt störda bilder

2007-02-07 @ 16:48:56
Postat av: emma

haha, jag e het jag vet ! :D

Postat av: Johanna

Ja svär, sexigaste bilderna ja sett!

2007-02-07 @ 17:53:53
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback