Man blir bättre..

Jaopp. Nu har jag suttit med Photofiltre ett par dagar, jag bli bättre och bättre måste jag säga =) Fast jag är inte bra än, men vänta bara. haha xD

Snart ska jag hoppa på bussen in till stan. Johanna ville ha lite sällskap när hon söker jobb! :P Allt för dig min kära xD haha. Nej, men det ska bli trevligt att träffas lite!
Och sedan måste jag hem, packa väskan, sticka till Bollebyggd. Det är nämligen match ;) Mot Abbe! haha. Mos. Sedan är det en snabb dusch som gäller, sedan hem, fixa smink, hår, kläder (iih) och sedan sticka till festen :) Hoppas att det blir roligt. 

Auf Wiedersehen.
 KÄRLEK!
Party pinglan och jag.
På fester trivs Lina som bäst xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack gumman för att du följde med idag :D (L)

Postat av: Tarjeiingeborg

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-03-02 @ 13:59:45
URL: http://tarjeiingeborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback