God Kväll!

Alltså.. Idag har jag inte gjort något vettigt för 5 öre. Eller, i och för sig så var jag i skolan i morse, men det är de enda. Sedan har jag bara legat i soffan, spelat playstation, vart vid datorn. Somnade i soffas as well. Morsan ringde, men jag typ vaknade när sista signalen plingade.. :P Vart så himla trött idag! men jag kommer säkert inte kunna sova inatt bara för det! Det är alltid så! >.<
Nu har jag suttit här ett tag och fixat med photofiltre. Jag ska snart ladda ner photoshop, gjorde ett försök förut men det blev någe konstigt. Jag vill verkligen vara så grymm som vissa är! :D Ska lära mig!

Satt också och kollade på Vänner bloopers på youtube förut. Snacka om att man garvar ihäl sig. Gud ^^ Älskar Vänner :D <33

Peter Jihde (stavas han så?) är verkligen något för mig! hahaha!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha vänner är så jävla ballt:D men vart laddade du ner den där photofiltre eller va fan d hette?:P är det bra? pussar

Postat av: Sara

På download.com :)

2007-02-09 @ 21:21:26
Postat av: Albert

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-01-07 @ 11:07:10
URL: http://albert.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback