Feber & Frossa

Kände att det var något "lurt" på gång i skolan igår, kände mig hängig och snuvig och ont i halsen och sån shit. Och såklart blev det sämmre på kvällen. Fick feber och åt ipren o la mig i soffan, kännde mig hyffsat bra...Kollade på Time Out, men efter det så kände jag bara hur jag började darra hela jag. Och det blev bara värre och värre kan jag säga, skit läskigt! Och det ville inte gå över kan jag säga. Hm, låg ungefär 2 timmar och bara darra sönder mig. Jag trodde jag skulle dö eller ngt. Uuusch. Sedan fick jag i mig en tablett till och det började lugna sig. Efter det var jag totalt deckad, kunde knappt hålla ögonen öppna eftersom tårarna bara hade forsat hela tiden, jag hade inte gråtit, men ni vet.. när de bara kommer av sig själv. Det var ingen rolig kväll i alla fall. Hoppas ni hade det bättre än mig.
Men nu känner jag mig lite bättre efter min kära vän ipren :)

Varför ska man bli sjuk när det är 2 matcher i helgen & jag ska hem till Mikaela? Det ska alltid komma sådär jävla lägligt också. Får väl ändå vara beredd att spela matcherna, inte för att jag vill och inte för att det är sådär jätte hälsosamt, men vi har ingen mer på min position. Äh, jag får se, Magnus skulle i alla fall ringa idag. Hoppas jag slipper.


Nu fuckar sig internet också. >.<

Kommentarer
Postat av: emma

kryya på deej =)

Postat av: Sara

Tack Emma! :)

2007-02-23 @ 16:59:55
Postat av: Joachimmichelle

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-11-20 @ 12:22:51
URL: http://joachimmichelle.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback