En dag full av skratt!

Jag stack till Johanna ♥ ett tag förut. Vi kollade på Shan Atcis DVD. Fan va han äger sönder. haha, han är så jääävla rolig! xD Så vi satt o garva sönder oss där ett tag, eller i alla fall jag som inte sett den innan, jag kan erkänna att tårarna kom, asså jag menar av skrattet! :D
Sedan såg vi på den mkt omtalade Borat! :D Jag såg den på bio ;) men det tåls att se på om igen! :D Sjukt rolig! :)

Idag skippade jag träningen! :D Det är ju faktiskt lov hallååå! :D Skönt att bara softa lite :) hehe.
Imorgon ska jag bara ta det lugnt med tror jag =) På onsdag ska jag på bio med tjejorna, på torsdag ska jag bowla med morfar o mormor & sörran! Tradition på lov vet ni ;) hehe.

Ha en trevlig kväll! Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback