Dreamgirls

106334-205Idag var jag, Johanna, Mikaela, Sofia och Isabell på Dreamgirls :) Det var en höjdarfilm!  Gud var bra den var!  Jag älskar Beyonce's röst så jääkla mycket! Guuud. Snacka om att ladda ner alla låtar (A) haha. Men det var ett bra sätt att tillbringa alla hjärtans dag på i alla fall :)

Har inte så mycket att snacka om mer kanske.. :P Förutom att jag kunde tillslut gå ut med kläder! Jag hittade vad jag skulle ha på mig.. :P Det blev som på bilden här. Johanna blev lite smått arg när båda kom med hood tröjor, haha ^^

Ne, slut för idag. Puss o hej.

Kommentarer
Postat av: parole

iih, vill också se den filmen. så mycket bra på bio just nu!! miiih!!

Postat av: Johanna

Skicka låtarna till mig!

2007-02-15 @ 13:30:22
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: Juliankristiane

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2009-12-03 @ 11:40:13
URL: http://juliankristiane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback