Bowling & Räkmacka ^^

Idag var det dags att gå upp i tid för en gångs skull.. hehe. Jo, för jag & Helena skulle bowla med mormor och morfar! Lite utav en tradition på loven :) hehe, men det var roligt.. Det gick ganska bra för mig! Inte som förra gången i alla fall, för då sög jag verkligen. Men när jag är med morfar o spelar går det alltid bra! haha, det är ju han som lärt mig hur man skall göra ! :D Sedan åkte vi till Gothia hotellet, Morfar lurade Helena att vi skulle till båtmässan, men vi skulle äta räkmacka! :D De har dom störsat räkmackorna i Göteborg där, och jag lovar, de godaste med! :D Ååh! Men nu är jag så mätt så jag avlider.


Igår kväll efter bion satt jag vid datorn, sedan när jag skulle sova kunde jag förstås inte somna. Ligger och tänker på massa saker. Massa olika dumma saker som man igentligen inte mår bra av att tänka på. Det är verkligen sant. Jag ÖVERANALYSERAR allt.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback