baby!

baby!

Idag när vi var i skolan sökte jag & Emma lite på baben Pete Wentz han spelar i FOB.
Oh hej o hå så hittade vi en bild där han visade hela härligheten. haha, mogna som vi är fnissade vi nog ihjäl oss kan jag tro ^^ Skulle igentligen visa den bilden här i bloggen, men jag hittar inte bilden när jag söker på den här hemma. Så tyvärr.. Men det blev en annan sexii mama bild på honom. Är han inte superhet? xD Och jag tror han är ganska bekväm med sig själv, med tanke på att han gillar att visa nedre delen på sig sjävl hela tiden.. Här har ni ju en bild på't. Men visst, han är snygg. Men dom grejorna kan han hålla för sig själv! haha.
Vi ses i Köpenhamn Pete!

Kommentarer
Postat av: emma

Det var gaaalet ! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback