Let's dance!

mmm, gillar den låten med Craig David.. men det vet ni väl redan..
 
image461God morgon, eller nää.. god dag egentligen, men jag har precis ätit frukost i alla fall =) Hahah, sönt o sova ut idag. Senare idag är det match, herligt herligt. Ska bli satans kul, har inte spelat på ett tag nu, senaste var då jag skadade mig och fick åka till akuten, inte så roligt förstås :P Men nu har jag återhämtat mig, tror jag.. Och är väldigt sugen på att spela!

Vann tillbaka lite på poker igår, efter en inte så rolig speldag, haha. OBSERVERA, det är på facebook så det kostar inget ;)

ha en bra 3:e advent! :)
SNAAAAART LOV!

Jag bjuder på en SEXIG bild på mig o Lina ^^

Kommentarer
Postat av: Maria

gratis poker är det enda jag vågar spela :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback