Häligt med ledighet

Idag var det ingen skola för mig och mina kompanjoner i företaget, vi jobbar på o ligger så mkt före så det fanns inget för oss att göra idag, så läraren gav oss ledigt! :) Superhäärligt! Jag istället idag spenderat min tid åt att skriva lite på min religionsuppgift som ska vara inne på måndag, långt ifrån färdig, men jag kommer nog hinna utan att känna mig för stressad, smart som jag  är börjar jag oftast alltid för sent... Och jag lär mig ALDRIG! :P

Har också tränat, känndes bra. Men nu är jag lite småtrött så sa nog sova:)

Glöm inte att gå in på våran nya hemsida som ni hittar
HÄR!
Beställa kan ni göra, genom att mejla oss, ringa, eller via blogg.. men allt finns ju på hemsidan som sagt..:)

God natt på er.

Kommentarer
Postat av: Jennipher

snygg hemsida :) fan sara, hemtentan har jag knappt börjat med, känns inte alls bra :P hjälp mig med C, tack! :P haha.. valde du A eller B?

Postat av: Fridah

** tak så hemskt mycket. :) härligt att träna :)

2007-12-06 @ 16:26:59
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback