gym-torsdag

Träffade både Emma & Linda på gymmet idag, Emma sprang på andet o svettades, och det kan jag säga, Det gjorde inte jag :P haha, men idag var de ändå inte så slappt som det brukar vara, körde ändå ganska mycket idag o det känns i armar och ben. ;)
Åkte också med Lina in till stan för att käka på paprika, hon skulle också köpa jjacka o julklappar =) Sedan åkte jag vagn hem och med allt vad det innebär, ATT GÅ LÅNGT UPP FÖR MASSA JÄVLA BACKAR. Och JA, jag blev SVETTIG med min VARMA VINTERJACKA. Puh, haha.

Det är också andra saker jag stör mig på, en fucking bitch som påstår att Linda var tyken i telefonen när vi ringe upp för att säga att vi var redo för att skicka iväg leveransen, Fy i helvete vad jag inte gillar den personen just nu, det var ju rena sama påhoppen på Linda och jag tycker synd om  stackarn som försökte vara så trevligt som gick när man paratade med henne (jag stod bredvid) Näe, nu ska jag sluta klaga.

Puss o hej leverpastej. MOHAHAH.

Kommentarer
Postat av: emma

vaaa, när sa hon att linda var tyken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback